Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Bent Christiansen - 14 mars 2012 19:09

Det jag gjorde idag kanske inte var riktigt rumsrent, jag utgav mig för att vara någon annan fast ändå inte. Jag var och tittade på Johan o Jessicas nya hem i Lilla Sköndal. Det är fortfarande en arbetsplats så obehöriga äga ej tillträde som det så fint heter. Jag presenterade mig med mitt riktiga namn, sa att jag hade fått ett uppdrag av de blivande hyresgästerna att hjälpa dom med inredning och själva flytten. Så långt stämmer det faktiskt. Jag sa även att underlaget jag hade fått var lite bristfälligt och att jag därför behövde komma in för att ta en del kontrollmått. Stämmer också så långt. Platschefen visade mig in, det var visserligen inte exakt det huset som dom skall flytta in i men inte långt ifrån, alla ser likadana ut sa han. Väl inne frågade han mig lite mer ingående vad det egentligen var vad jag sysslade med. Jag berättade en del för honom och han nickade instämmande. Kan vara bra att ha någon som hjälper till. Det är en sak att titta på en ritning och det brukar oftast vara något helt annat i verkligheten. Jag frågade om det var ok att fota en del. Visst ta så många kort du vill. Så här långt stämmer ju allting ganska bra det är bara det att, jag undrar vad han skulle ha sagt om han visste att Jessica är min dotter och Johan min svärson.

Här kommer i alla fall en bild på badrummet.




Ha de

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards