Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Bent Christiansen - 12 mars 2012 19:14

Här hemma är det sjukt. Själv har jag varit snuvig i ca 2 veckor. Nu är det hustruns tur. Helt sjukt. Det vill inte ge med sig, det bara fortsätter och fortsätter. Nu kommer värmen också till råga på allt. Då blir det ännu svårare att bli av med den, sjukt. Jag var på banken idag och skulle göra en så kallad express inbetalning. Jag hade bara med mig bankgironummer till betalningsmottageren. Jag bad då kvinnan bakom disken om hon kunde hjälpa mig med deras postgironummer. Det kunde hon inte. Men sa jag du har ju internet kan du inte kolla. NEJ. Helt sjukt. Vilken otroligt bra service. Helt sjukt. En sak som jag reagerade över redan när jag steg fram emot disken var att hon frenetiskt tuggade tuggummi. Det sista jag sa till henne var att jag tycker det är oförskämt att sitta och tugga tuggummi när man har med kunder att göra. Helt sjukt.

Jag tog även en tur det till det stora varuhuset i söder för att köpa 2 av dessa.



Vet Ni vad dom kostade styck ? 49:- Helt sjukt.



Ha de  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards