Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Bent Christiansen - 12 januari 2012 16:32

Efter många turer fungerar det, fråga mig inte hur nu fungerar det. Det tog teknikern 5 minuter att fixa problemet, problemet var i källaren precis som jag har hävdat sen den 26 november. Nu blir det nästa runda med operatören, ersättning. Den kommer inte att bli liten det kan jag lova. Vad gäller fakturan som dom har skickat så tänker jag inte betala den så enkelt är det.


Att tänka på en sak men göra något annat är nog mer än vanligt. Ett exempel : Jag stod och tog bort plast på en del saker, det som jag höll i vänster hand skulle i papperskorgen och det som fanns i högerhanden skulle upp på ett fat. Vad gör jag, slänger det jag har i högerhanden och lägger, i det här fallet plasten på fatet. Inte en gång utan flera gånger. Jag skyller allt på den stress som jag har utsats för under den senaste tiden. Tv, bredband och telefoni. Fast å andra sidan hur länge ska jag skylla på det ?


Ha de




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards