Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Bent Christiansen - 4 januari 2012 19:26

Vilket, rent ut sagt "skitväder" det har varit idag. Regn o blåst både på längden och på tvären. Dock har det funnits ljusglimtar. Tv, bredband mm kanske går mot sin lösning. Det börjar till skillnad från vädret se lite ljusare ut. Anledningen är att vår förvaltare har lovat att ta saken under uppsikt, vad dom nu menar med det återstår att se. Det är ändå en lite längre bit på väg än igår. Trodde jag. Nu har fastighetsägaren lagt sig i. Dom har sitt kontor högst upp i huset och dom har FIBER hela vägen. När det kom till min vetskap frågade jag självklart varför dom har det och inte vi. Det svar jag fick var inte alls tillfredställande. Nu blir det ännu en vända inte bara med bredbandsleverantören utan även med fastighetsägaren. När eller rättare sagt om detta löser sig så ska jag dra hela storien från början till slut. Kanske jag även nämner vissa med namn. Som sagt nästan som vanligt.



Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards