Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Bent Christiansen - 8 mars 2010 07:11

Förra helgen var det de två äldsta som var här, nu var det dags för dom två yngsta. Dom sov inte över men dom var här på middag tillsammans med sina föräldrar. Full fart hela tiden. Det var tur att " Bitte fnus " var hemma hon är gudmor till " Missilen " och dom två leker jätte bra tillsammans det tycker i alla fall " Missilen " vad " Bitte " tycker vet jag inte. Själv sprang jag och hustrun mellan lägenheten och " den lilla stugan " nu igen tänker Ni. Jag vet denna gång var det ett åtagande gentemot min syster som skulle fixas.

Middag blev det i alla fall, alla åt och verkade tycka att maten smakade gott, ja kanske inte alla ! Så här såg det ut under " Torpedens " stol.

  

Om det beror på att hon inte tyckte om maten eller om det fanns andra orsaker vet jag inte, vi funderar på att skaffa hund. Som vanligt efter en god middag fixade Jessica mina naglar, dagen till ära hade hon köpt en ny nagelfil, jag är inte fåfäng men det är så att naglarna växer som ogräs och fixas dom inte regelbundet så ser jag ut som -------, fritt fram för egna gissningar.

Vissa av oss blev väldigt dävna efter maten....

  

En del tar sig friheter.



Ha de 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards