Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

?????????????????????

Av Bent Christiansen - 7 juli 2009 22:07

Just nu blir det bara rörigt vad jag än skriver, tänkte först berätta om det ena men ångrade mig och skulle skriva om det andra. Inte ens det blev bra så jag började med det tredje. Så där fortsatte det tills jag inte visste vad jag skulle skriva om eller varför. Vad håller jag på med ? Just det Rolandz på allsången såg Ni det ? Eller Uggla ? Den med inte utan. Låter väldigt flummigt. Är han inte nykter? Måste vara åskvädret, kanske kan det vara för mycket kaffe. Vad skulle Nisse ha sagt nu ? Kanske Märta vet. Många frågor inga svar.

Så där lät det på vår tv häromkvällen när jag lyssnade på några politiker som skulle förklara varför Sverige hade hanmnat i den situation som vi är just nu. Jag förstod ingenting. Gör NI ?

Hur som helst våra folkvalda som uttrycker sig på detta sätt ska under 6 månader styra Europa. Hur tror Ni det går ? Fråga dom om dom vet hur många veckor eller månader det går på ett år så ska Ni se att det blir en hel roman till svar. Mitt svar på allt detta är.  God natt.


Ha de  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bent Christiansen - 12 februari 2016 15:28

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, ville bara försöka komma igång igen.   Ha de ...

Av Bent Christiansen - 3 december 2013 08:54

Visst är det otroligt vad vi människor har skapat, flygplan, rymdraketer, diverse mediciner mot olika åkommor mm. Vi har även skapat ett forum där vi inte behöver se varandra i ögonen för att kommunicera, internet. Ibland är det riktigt hemskt. Vi ...

Av Bent Christiansen - 24 november 2013 08:39

Varsågod Bryggarbiff4 personer 600 g rostbiff 3 gula lökar Mörkt öl ca en burk 1 dl mjöl 1 tsk cayennepeppar SaltPeppar Gör så här Skär köttet i skivor ca 2 cm tjocka, blanda mjöl och cayennepeppar, vänd biffarna i mjölblandningen s...

Av Bent Christiansen - 9 november 2013 11:08

Vilka härliga ytor.   Tyvärr gjorde man källarkontor av det men tänk,,,,,           Ha de ...

Av Bent Christiansen - 30 september 2013 14:26

Här får du lite bilder från "Din " tunnel.   Kolla in lastbilen !         Ha de   ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards