Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Bent Christiansen - 5 juli 2009 22:33

Jag har åkt Fiat uppkabbat Linköping ToR i dag, så frisyren har inte fått sig en törn så det behövs inget vatten på huvudet för att ordna den saken. Jag har varit och hälsat på min systerdotter med familj för att hämta hem lillbrorsans hund som har varit där i 14 dagar. Pappa min var med. Vi fick återigen träffa det lilla gossebarnet Emrik, han växer fortfarande. Jag behövde inte hjälpa dom med uthuset, det blev klart sist jag var där. Däremot blir jag mer och mer övertygad om vem som ska betala "Kagemannen" när vi kommer till Danmark, yes Ni har rätt det är samma bror som har en son som fyller år när vi är där som hade en hund i Linköping. Blev det rörigt ? Läs det en gång till men sakta denna gång.

Har varit på middag hos Jessica och Johan med familj det skulle vara som ett tack för att jag när jag ändå var i Linköping passade på att köpa dom ett bord till deras balkong som dom hade sett på IKEA men som inte fanns i Stockholm men väl i LInköping. Nu blev det rörigt igen, hängde Ni med.

Jo som tack för hjälpen skulle jag få middag, pasta med en krämig köttfärssås, visst det smakade jättebra, mums, mums vet Ni varför????

Jag fick laga den själv, inte bara till mig själv nej då alla var där. Marie, Therese, Jessica, Johan, Missilen, Torpeden, hon åt däremot inte. Johans mamma tillika farmor till Torpeden, Elvy. Så var det med den avkopplingen en söndag kväll.


Ha de

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards