Alla inlägg den 16 december 2009

Av Bent Christiansen - 16 december 2009 14:35

Alla pratar så här års om den lilla söta röda stugan med all sin snö och tända ljus. Den enda stuga jag får se är vår "tvätt" stuga. Jag tycker inte att jag gör annat än tvättar. Märkligt, vi som bara är tre personer i hushållet nog f-n är det tvätt hela tiden. Jag vet inte om det beror på att vi är speciellt renliga av oss eller om det finns andra anledningar till att tvättkorgen alltid, om inte full så nästan alltid så ligger det en massa smutstvätt där och väntar. Å andra eller tredje sidan är det skönt att hålla efter.

 Nu är alla julklappar inhandlade, tror att det är första gången som allt är klart redan en vecka innan jul. Nu återstår det bara lite kompletteringar på julmaten. Just julmaten blir det inte speciellt mycket av i år. Vi ska inte vara hemma. På julafton är det hos Jesssica och Johan, på juldagen fyller Laurent år, på annandagen vill man inte se julmat så på det stora hela är det färdigt.

Mat ja alltid detta tjat om mat, vad ska vi ha till middag ! vad åt vi igår ! vad ska vi äta i morgon ! Jag säger som Isabelle. "JAG VET INTE !



Ha de 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards