Alla inlägg den 13 april 2008

Av Bent Christiansen - 13 april 2008 15:07

Så här blev det.


Av Bent Christiansen - 13 april 2008 10:07

Vissa blir med barn, gäller inte mig. Vissa blir med båt, gäller inte mig. Jag har återigen blivit med bil. Vilken otrolig frihetskänsla, kunna åka vart man vill, besöka vem man vill mm. I går bjöd vi in oss på em kaffe hos Jennie med familj. När vi ändå var där passade vi på att bjuda in oss på middag också. Första grillningen för året, fläskottletter med grillade grönsaker och kokt potatis. Vädret hade väl allt annat att önska men gott var det.

Skulle ha varit iväg och fixat lite till vår gård men vi skjuter på det till morgondagen. Tänkte åka till Åke och Rosas grav och plantera lite blommor, jag var hos min mormor och morfar i fredags och satte ut lite, det blev riktigt fint. Nu är det så att det här med att ha blivit med bil är endast tillfälligt. Och tur är väl det vilket problem att hitta p-plats, jag har sett alla kvarter där vi bor ett antal gånger per dag när jag har snurrat runt.

På onsdag återgår livet till de kommunala färdsätten på både gott och ont.

Nu väntar jag bara på varmare väder så att vårjackan får komma ut och luftas lite.


Ha en bra dag.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards